Montag, 6. September 2010

Buenos Aires



























Nachdem ich d Michi und de Oli uf de Flughafe vo Asuncion bracht han, het für mich wieder s lange warte agfange. han erst geg de abig die wiiteri busfahrt richtig bueno aires gha. han de tag gnützt und bin no chli go shoppe gange :)

am abig hani mi den uf de weg nach Buenos Aires gmacht...18 stunde im bus. d busfahrt het richtig super agfange, en superbequeme bus, grossi sitz wo mer sogar het chöne umwandle ines bett, es wilkomens-cüpli, z nacht, en dessert und sogar en whisky isch spendiert worde! defür hemer um so meh pech gha a de grenze. mir sind richtig usenand gno worde. das heisst, jede hets gepäck müesse öffne. zum glück sind s a mim gepäck nöd all zu interessiert gsi....het vilicht da dra gläge, dass die dreckig, stinkendi wösch z öberst gläge isch ;)
janu, usreisestempfel vo paraguay, iireisestempfel vo argentinie und wiiter isch d fahrt gange. leider simer scho nach öbe 500 meter wieder gstoppt worde vo de polizei und sie hend au no de bus gnauers unter d lupe gno. sie hend sogar unter de sitz glüüchtet, ob sich dete au no öbis befindet. und ein passagier het wieder müesse s ganze gepäck uspacke....kei ahnig warum. nach öbe wieder e halb stund isch den d fahrt wiiter gange. die restlich fahrt isch defür ohni grossi unterbruch über d bühne gange!

in buenos aires acho, hani mi en mit de marrie troffe. das isch e schüelerin vo ich i de schuel in uruguay kenne glernt han. de plan wär gsi, dass mer zeme s weekend in buenos aires verbringet und sie den hei gat und ich wiiters in norde. abr klar, es chunt alles anders: Am Samstig simer vo zwei so chline idiote samt pistole überfalle worde...ich han echt glück gha und han mini sache irgendwie chöne verteidige.kei ahnig, wieso udn woher mir de muet gha hend zum üs so z wehre, abr wenigstens hend mir 1 täsche chöne rette! d marrie het leider nöd so viel glück gha und ihre isch alles gstohle worde...inklusive pass! isch saublöd, in argentinie langet e kopie vom pass nöd, zum öbis z chaufe mit de kreditcharte. so müemer immer s orginal mitschleppe!! super.....guet ab uf d polizei e azeig gmacht, den ufs konsulat zum erfahre, dass das erst am zistig wieder uftuet! so hockt jez d marrie eignentlich in buenos aires fest ohni pass, ohni geld, mit nix! ich bliibe natürlich da mit ihre und am zistig gats ab uf s konsulat zum en pass etc. z mache.

unterdesse probieremer d ziit in buenos aires z gnüsse. isch scho chli speziell und es komischs mulmigs gfühl bliibt, wenn mir uf d strass gönd. abr mir lönd üs nöd unterkriege...am sunntig simer anen super schöne Märt gange und hend defür um so meh geld usgeh! ;) den simer no zum hafe abe und hend d atmosphäre gnosse....hend abr au würkli hammer wetter gha!

am mentig und gester hemer no viiili anderi stadtteil vo buenos aires gseh. nichts desto troz isch es e super schöni stadt, tolli shoppingmöglichkeite und isch isch immer was los.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen